Merhaba ben Yeni Medya ve İletişim bölümünü istiyorum sözel bir bölüm. Birçok kişi bu bölümü duymamıştır ve geçiştiriyordur ama ben okumak istiyorum. Sizce önü açık mıdır veya aranızda okuyan var mı iyi Üniversite hangisidir? Yardımcı olursanız çok sevinirim:)
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılMedya ve iletişimin oldukça değerli olduğu bir zaman diliminde yaşıyoruz. okumaktan ziyade Sen tam olarak ne yapmak istiyorsun Bundan 10 sene sonra kendini nerede görmek istiyorsun hayattaki amacın nedir bu sorulara cevap vermen lazım evvela minik kuş
04 Yorumla- +1 yıl
Olur poncik olur
Neden olmasın
Sadece dil sorununu çöz önce - +1 yıl
Kesinlikle çok önemli
Evvela İngilizce denilen laneti hallet
En İyi Cevaplar
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 9,7b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence kendinizi geliştirirseniz oldukça önü açık bir bölüm yani benim de hatta yüksek lisansta okumayı düşündüğüm bir bölüm. Boş bir bölüm olmadığını düşünüyorum yani içiniz rahat olsun. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
12 Yorumla- +1 yıl
Çok çok sağolun:)) sizin de her şey gönlünüzce olsunn
- +1 yıl
Rica ederim. Ben de teşekkür ederim :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
4Cevap
Muhtemelen açıktır teknoloji çağındayız. Liseden bi arkadaş vardı yıllarca gastronomi istiyordu yeni medya kazanmış herhalde önü açık olmasa hayalinden vazgeçip yazmazdı
15 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİstanbul da isen Aydın Üniversitesi iyidir. 2 arkadaşım orada okuıyor ve çok memnunlar.
Sen kaça gidiyorsun bu arada
sınavlara ne zaman gireceksin?
21 Yorumla
+1 yılOkuma işsiz kalırsın iletişim falan önü kapalı o tarz bölümlerin
03 Yorumla- +1 yıl
Çevremde böyle insanlar var ve sonunda işsiz kalıyorlar
Önünün açık olup olmaması sana bağlı.
10 Yorumlaokudunuzmu bölümü bende çok kararsızım gastronomimi okusam yeni medya ve iletişimmi emin değilimmm
00 YorumlaGeleceği olan bir bölüm değil
122 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 2,1b cevap paylaştı. Oku korkma
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir akrabam okumuştu
10 Yorumla2 yıllık mı
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Yeni Medya ve İletişim bölümünün önü açık mıdır ya da aranızda okuyan var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer