Yeni Medya ve İletişim bölümünün önü açık mıdır ya da aranızda okuyan var mı?

Merhaba ben Yeni Medya ve İletişim bölümünü istiyorum sözel bir bölüm. Birçok kişi bu bölümü duymamıştır ve geçiştiriyordur ama ben okumak istiyorum. Sizce önü açık mıdır veya aranızda okuyan var mı iyi Üniversite hangisidir? Yardımcı olursanız çok sevinirim:)
Yeni Medya ve İletişim bölümünün önü açık mıdır ya da aranızda okuyan var mı?
Cevapla