Ücretli öğretmenlikte ikinci haftamda istifa vereceğim. İki hafta çalıştığım için maaş alır mıyım?

Merhaba. Ben yeni mezunum ve ücretli öğretmenliğe başladım. 30 saat derse giriyorum haftada. Ancak bazı kişisel sebeplerden dolayı istifamı vereceğim. Dün çalışmaya başladım. Bu hafta da çalışacağım. Gelecek hafta ara tatil olduğu için ücret almayacağım. Ara tatilden döndükten sonraki hafta da çalışıp istifamı vereceğim. Ancak iki hafta çalıştığım için maaş alır mıyım merak etmekteyim. Şimdiden teşekkürler.
Ücretli öğretmenlikte ikinci haftamda istifa vereceğim. İki hafta çalıştığım için maaş alır mıyım?
Cevapla