İstifa eden işçinin ihbar süresi bitiminde çıkışı otomatik mi yapılır, yoksa tekrar muhasebeye gitmesi gerekir mi?

İstifa eden işçinin ihbar süresi bitiminde çıkışı otomatik mi yapılır, yoksa tekrar muhasebeye gitmesi gerekir mi?
Cevapla