Okudugum bolumu birakmak istiyorum ama sonuclarindan korkuyorum ne yapmaliyim?

Bölümü bitirmeme az kaldı ama kendimi çok depresif ve pasif hissediyorum, stajlardan kaçmak istiyorum. Her sabah asik suratla uyaniyorum, is garantisi olan bi meslek olsada yaparken zevk asla almayacağımı biliyorum. Biraksam ailem buna hoşnut bakmayacak sonucta onceden mezuna birakmistim ve okulla ilgili harcamalari onlar destekliyor kendimi yük olarak goruyorum. Ortalamam iyi simdilik ama bu motivasyonla dusecegini düşünüyorum. Birçok ilgi alanım var ama asla para kazanabilecek türden şeyler değiller. Sizce ne yapmalıyım

Okudugum bolumu birakmak istiyorum ama sonuclarindan korkuyorum ne yapmaliyim?
Cevapla