İstemediğim bölümde okuyorum ne yapmalıyım?

aslında tam olarak istemediğim değil nefret ediyorum falan diyemem ama asıl istediğim bölüm bu değil ben resim yapmaya çok ilgi duyuyorum fakat bunu geç fark ettim çoktan üniversiteyi kazanmıştım bile (önceden fark etsem bile ailem bu alanda para olmadığını düşünüp bana engel olacaklardı zaten sadece hobi olarak çok güzel bakıyorlar) şu an Psikoloji okuyorum 2. sınıfım (bu bölüm de eh benim için) çizim açısından hem tablo olarak hem de dijital sanatçılık olarak ilerlesem iyi yerlere gelebileceğimi düşünüyorum ne yapmalıyım
İstemediğim bölümde okuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla