- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 9,7b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, hemşirelikten polisliğe geçiş elbette mantıklı olabilir yani önemli olan bunu gerçekten istemeniz. Siz istedikten sonra bu meslek elbette size yakışacaktır. Başarılar diliyorum.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2b cevap paylaştı. Hayir polislik 12 saat çalışırsın 3-5 yılda bir tayininde çıkar eşyaların nakliyelerde yok olur gider doğu görevleri itle köpekle mücadele etmekte ayrı bir zorluktur
00 YorumlaPolisliği hiç önermem zor meslek çünkü insanlarin pis işleri olaylaru ile ilgilenmiş oluyor sun polis olursan
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılyakışır yakışmasınada öyle bir geçiş anca istifa eder sınavlara girersin egitim alıp başlarsın aksi giderse sıkıntı olur atanmadıysan denenebilir ama
00 Yorumla Bence hemşire olarak insanlara daha faydalı olacağını düşünüyorum polislik zor meslek 👩🎨
00 Yorumla
+1 yılİkisinde de insan görünümlü itle uğraşırsın. İkisi de pok iş. Hiç benlik değil
00 YorumlaTabikide , hemşire ye bakış açısı ile
Polis bir kadına bakış açısı 160 derece fark var.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılPolislik çok zor asla tavsiye etmiyorum
29 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılPolistim sonradan çok şükür atandım kendi mesleğime kaçtım hemen 😂
Cevap sahibi+1 yılSaati falan yoktu çok düzensiz bir meslekti. Uyku düzeni falan rezillik, tatili yok, haftasonu yok psikolojim bozulmuştu. Gerçekten istediğin bir meslekse tercih edebilirsin ama tabi
- +1 yıl
Mesleğin neydi
- +1 yıl
Ne güzel şimdi öğretmen misin
Cevap sahibi+1 yılEvet öğretmenim
- +1 yıl
Branş ne polis ne kadar calistin
+1 yılHayır yapma sakın
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılbence hemşire daha gzel
00 Yorumla
+1 yılÇok güzel olur gerçekten
00 Yorumla
+1 yılÖyle şey var mu
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 667 cevap paylaştı.
+1 yılPolislik zor deilmi yav
04 Yorumla- +1 yıl
Neden 😅
- +1 yıl
Yani zordur polisken it kopukla ugrascan belki seni bıçaklıcak
Gizli Üye(36-45)+1 yılyakışmaz. gayet iyi mesleğiniz
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMantık nedir?
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMantıklımı diye sormuşsun, bende olaydaki mantık dayanağın nedşr diye soruyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılbence emniyet genel müdürü ol maaşın yüksek olur
00 YorumlaHemşirelik iyidir
11 Yorumla
+1 yılGecme
05 Yorumla- +1 yıl
Suclularla urasmasiz zor
- +1 yıl
Baba na yazik gurbetcilik zor
- +1 yıl
Sen yine akisardan biryere gitme
+1 yılE derdin ne Niye böyle bir şey istiyorsun ki
04 Yorumla- +1 yıl
Tamam da mesleğini almışsın hayat kurtarıyorsun daha kutsal O da Kutsal bir meslek ama hazır bu kadar yapmışsın çalışıyorsun pandemi etkiledi Sanırım seni
- +1 yıl
Işte ben de ondan diyorum güzel meslek Tabii çocukluk hayalin varsa onu başarmak için her şeyi yapmalısın �nşallah başarılı olursun ne diyeyim
Dene şansını
00 Yorumla
+1 yılSaçmalama
00 Yorumlagerek yok bence
00 YorumlaSalla be boş ver
00 Yorumlaneden ?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMantıklı degil
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 1b cevap paylaştı. matıksız
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılOlurrrr
04 Yorumla- +1 yıl
Polis olabilirsin
- +1 yıl
Boy kac
Sen tabiki
00 Yorumla
+1 yılMantıklı bence
00 YorumlaPolislik daha zor
00 Yorumla
+1 yılsanmam olmaz iyi
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer