Üç haftadır işveren tarafından belgesiz imzasız ücretsiz izne çıkarıldık, direkt dava açayım mı?

Üç haftadır işveren tarafından belgesiz imzasız ücretsiz izne çıkarıldık tazminat için konuştum şu gün bu gün arıcam dedi aramadı direk dava açayım mı?

Üç haftadır işveren tarafından belgesiz imzasız ücretsiz izne çıkarıldık, direkt dava açayım mı?
Cevapla