İş yerim tarafından ücretsiz izine ayrıldım, hakkımı nasıl ararım?

  • 1 sene 8 aydır bir firmada çalışmaktayım artık iki tarafta birbirini istemiyor fakat işten çıkarmıyorlar tazminat vermek istemiyorlar ve ücretsiz izne çıkardılar ve bu süreç sürekli uzayacak hazirana kadar diyorlar ve yerime yeni bir personel almışlar sadece bana özgü bir ücretsiz izin söz konusu


işe ilk başladığım sıralar 4 ay felan sonra girdi çıktı yapmışlar.

sizin başınıza gelse ne yapardınız ne yapmam gerekiyor?
İş yerim tarafından ücretsiz izine ayrıldım, hakkımı nasıl ararım?
Cevapla