Başka şehre üniversiteye geldiğim için pişmanım, ne yapmalıyım?

Başka şehirde okuma sevdam yüzünden İstanbul'da 4 yıllığı dondurup topladım tası tarağı geldim İzmir’e boş bir 2 yıllık bölüm için. Pişmanım bilmediğim bir şehirdeyim yalnızım arkadaş edinme ağırlıklı geldim dedim belki yapabilirim yapamadım. Herkes eşit kızım dedim konuş saçmala dedim beceremedim. Sonra madem sosyallikte battık dedim o zaman benim burada daha ne işim var. Olmadı. Uzaklaşmak istedim. Yaparım sandım. Aslında yapabilirim. 2 yıldan 4 yıla geçmek için burdaydım normalde ama yalnız olunca böyle herkes tip tip bakıyor gibi hissediyorum. Olmuyor olmuyor olmuyor. üniversiteye geldin be kızım şu dertlere bak Allahım ölcem offf

Başka şehre üniversiteye geldiğim için pişmanım, ne yapmalıyım?
Cevapla