Beni kimse yargılamasın ama iş hayatının bana göre olmadığını fark ettim, kimler benim gibi?

tabii ki hayatı idame ettirme, geçinme, hayat müşterektir vs kavramları var biliyorum. Fakat ben kendimde şunu farkettim. Yeni çalışmaya başlamış biri olarak ömür boyu full time işlerde çalışabileceğimi sanmıyorum. Hayatınız sadece işten ibaret oluyor. İşe git gel, dinlen, yemek ye, uyu, tekrar işe git. Sürekli aynı monoton işleri yap ömür boyu. Ve bu beni mutlu etmiyor. Hayatımın bir döneminde yapabilirim ama sürekli yapmam. Kısa zamanlı, veya arada sırada yapabileceğim işler olursa ne âlâ. Ama böyle kendime zaman ayırabileceğim, özel hayatıma yeterince vakit kalacak şekilde çalışmak isterim.

Benim gibi düşünen ve hisseden var mı?

Erkeğin eline mi bakacaksın falan kafaları lütfen yazmasın konumuz bu değil.

Beni kimse yargılamasın ama iş hayatının bana göre olmadığını fark ettim, kimler benim gibi?
Cevapla