tabii ki hayatı idame ettirme, geçinme, hayat müşterektir vs kavramları var biliyorum. Fakat ben kendimde şunu farkettim. Yeni çalışmaya başlamış biri olarak ömür boyu full time işlerde çalışabileceğimi sanmıyorum. Hayatınız sadece işten ibaret oluyor. İşe git gel, dinlen, yemek ye, uyu, tekrar işe git. Sürekli aynı monoton işleri yap ömür boyu. Ve bu beni mutlu etmiyor. Hayatımın bir döneminde yapabilirim ama sürekli yapmam. Kısa zamanlı, veya arada sırada yapabileceğim işler olursa ne âlâ. Ama böyle kendime zaman ayırabileceğim, özel hayatıma yeterince vakit kalacak şekilde çalışmak isterim.
Benim gibi düşünen ve hisseden var mı?
Erkeğin eline mi bakacaksın falan kafaları lütfen yazmasın konumuz bu değil.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer