Kendi işini halledemeyen insanlara gıcık olmam normal mi?

Çoğu işimi kendim hallederim birine danışmadan çoğu zaman çözüm bulurum insanların en ufak şeyi danışarak yapmasına fena tilt oluyorum normal mi bu ya hsjsksks
Kendi işini halledemeyen insanlara gıcık olmam normal mi?
Cevapla