İşyerinde dışlanıyorum aklımı oynatıcam artık nolur bana bi akıl verin hayatım kabusa döndü?

Ya yıllardır emek ver ders çalış çabala canın çıksın iyi bi işe gir artık hayat bana da güldü kötü günler geride kaldı san. Sonra şu yaşadıklarıma bak. Başta herkes yeniydi ve ben herkesle gayet konuşan neşeli biriydim sonra tüm kızlar gruplaşmaya başladı ve ben diğerlerinden daha fazla samimi olduğum arkadaş grubum tarafından dışlandım beraber yemeğe gidiyorlar senide çağırırdıkta eve geç kalırsın diye çağırmadık diyolar sonra doğum günü organizasyonu yapılıyo kimse bana bişey demiyo utanmadan yanımda dün ne güzel eğlendik diye muhabbetini ediyorlar.. Ya en kötüsüde erkek arkadaşlarla aram iyi onların gözünde dışlanmış kız olmak istemiyorum mevzuyu çakacaklar diye ödüm kopuyor hoşlandığım bi çocukta var yani onun bu durumu anlamasını istemiyorum o yüzden neredeyse odada durmuyorum.. Biraz geri durayım dedim bu sefer niye konuşmuyorsun bi sorunmu var ağzını açıp benle dalgamı geçiyorsunuz diyemiyorum gururuma yedirip.. Erkekler bi köşede çıkışta yapacakları maçı konuşuyo kızlar diğer köşede çıkışta okeye gideriz muhabbeti yapıyo ben sap gibi masamda üzüntüden kanser oluyorum ve planlara dahil olmadığım sevdiğim çocuk tarafından anlaşılmasın diye odayı terk ediyorum her seferinde.. Allah kitap aşkına bi akıl verin işimi çok seviyorum zaten tak girdim canım çıktı oraya

İşyerinde dışlanıyorum aklımı oynatıcam artık nolur bana bi akıl verin hayatım kabusa döndü?
Cevapla