İngilizce öğretmeniyim. Başvurduğum özel okul 4.0 ortalamayla mezun olmama rağmen beni işe almadı. Ortalama hiç işe yaramıyor mu?

İngilizce öğretmeniyim. Başvurduğum özel okul 4.0 ortalamayla mezun olmama rağmen beni işe almadı. Ortalama hiç işe yaramıyor mu?
Cevapla