Öğretmenim, mezun olalı 2 yıl oldu KPSS'den yüksek puan almama rağmen atanamadım iş bulamıyorum tavsiyeleriniz nedir?

Kpss den yüksek puan almama rağmen bölümümün kontenjan sorunu yüzünden atanamıyorum. Psikolojik manada buhran ve çöküntü içerisine girdim. Hiç bir yerde iş bulamıyorum. Çevremle her gün sorunlar yaşıyorum halbuki çok bir şey istemiyorum sadece bu ülkenin aydınlık yarınlarına ışık tutup mesleğimi yapmak istiyorum özelde tecrübe istendi, ücretli öğretmenlikte çıkmadı madii ve manevi gücüm artık tükendi ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı?
Öğretmenim, mezun olalı 2 yıl oldu KPSS'den yüksek puan almama rağmen atanamadım iş bulamıyorum tavsiyeleriniz nedir?
Cevapla