İşsiz kaldığınız dönemde psikolojiniz bozuldu mu?

Yaklaşık 3 haftadır çalışmıyorum şu 2 haftadır da iş arıyorum 2 yere girdim ama birisi pis bir yerdi diğerinde daha ilk günden patron saçma sapan üslup konuşuyordu bağırıyordu içime sinmedi ordan da çıktım. Aileme muhtaç değilim param var çok şükür ama yemekten sonra masadan ayrılınca bunun çalışmaya niyeti yok bu çalışmak istemiyor diyip duruyorlar bide evlenmek istiyor kim buna kız verir demeleri çok zoruma gidiyor.4 yıllık iş yerinde çalışıyordum işsiz kalmadan önce. 4 yıldır da orada namaz kılıyordum. Esnek bir iş yeriydi insanlar rahat ti iş saati bile muhabbet edip dinlenebiliyordu ama ben hep molalar denk düşürmeye çalışıyordum namazı. Adam sonunda vaktin varsa evinde kıl diyince 2 3 saat uzatmak istemedim maaşımdan kes flsn dedim hakkımı helal etmiyorum kılmayacaksın diyince çıkmak zorunda kaldım. Halbuki başkaları molayı kullanıp kılardı onlara birsey demezdi. şimdi ise psikolojim bozulmuş durumda 2 kere denedim iş yerine girmeyi pek içim rahat etmedi. masa başı muhasebeci flan bakayım dedim temsilden muhasebecilik için çağırdılar orasıda askeri düzeyde verir diye girmek istemedim. zaten 20 bin TL bile alsan bu para evlenmene ev gecindirmeye yetmez diyenlerden dolayı evlilikten de umudumu kesiyorum. Artık yaşamamak için dua eder oldum umutlarım kırıldı ne yapacağım bilmiyorum psikoloğa gözüksem düzelir miyim

İşsiz kaldığınız dönemde psikolojiniz bozuldu mu?
Cevapla