Uzun süre işsiz kaldınız mi, psikolojiniz nasıldı?

İşsizliğimin 7. ayina girdim, yalnızlığı iliklerime kadar yaşıyorum. Düne kadar birlikte gülüp eğlendiğim insanlar beni merak etmiyor bile. Herkes iyi gün dostu. Onlar bir yere çağırınca da ben gitmiyorum artık, çünkü ne maddi gelirim var ne de gülecek bir hâl var... kimseye anlatamıyorum.

Ancak 6 ayın üzerinde işsiz kalmış ve sadece evde oturan kendini geliştirmeye çalışan arkadaşlar anlar beni.

Uzun süre işsiz kaldınız mi, psikolojiniz nasıldı?
Cevapla