İşi çat diye bırakıp aylarca işsiz kaldığınız oldu mu?

Yaklaşık 7 ay önce yaptım bunu.. Çoğu kişiye göre şartları oldukça iyi kurumsal bir şirketten ayrıldım. Yediğim mobinglere yıllardır dayanamadim artık..

İşi çat diye bırakıp aylarca işsiz kaldığınız oldu mu?
Cevapla