Hiç aranızda bir (1) yıl ya da daha fazla işsiz olup iş bulan var mı?

Ben hiç bir işimde istikrarlı olmadığım için şu an iş bulmak da çok çok zorlanıyorum. Birde aşırı sıkıntılı bir dönemdeyiz. Bence tıkır makina da keşke Yücele kavga etmeseydim. Kavga ettiğim için beni işten çıkardılar. Yücel eski sevgilim bu arada orada işim iyiydi. Sonra hep marketlerde çalıştım onlardan da çıktım üç market. Iki tane markette çalıştım. Özdilek olumsuz oldu büyük bir ihtimalle kilolu olduğum için. Özhanı da bilmiyorum. Neden iş bulamıyorum ben ya. Neden neden neden.
Hiç aranızda bir (1) yıl ya da daha fazla işsiz olup iş bulan var mı?
Cevapla