21 yaşındayım, hukuk okumak için yaşım çok mu geç?

Okul hayatımda boyunca hiç başarılı olamadım. Dikkat eksikliğim vardı. Ardından psikolojik problemler yaşadım. Liseye 1 ay gittim bıraktım. 24 saat evden çıkmıyordum. Sonra açıktan liseyi bitirdim. Ama üniversite bir türlü nasip olmuyor. 21 yaşındayım okb var tedaviye bugün başladım. Okumak yara kaldı içimde. Yaşıtlarım mezun olacağından bahsedince gözlerim doluyor ağlıyorum direk. Hukuk özellikle. Seneye sınava gireceğim 5 sene de 27 yaşında mezun olacağım. Kendimi çok geç kalmış hissediyorum. Mesleğim elimde, ayrı bir ev hayalim, ardından mutlu bir aile kurmak. Yaşım bulacak 30 küsur. Evlilik içinde anne olmak içinde bu kadar yaş farkı istemiyorum. Çünkü annemle yaş farkımız 30 ve hiç anlaşamadık, bağ kuramadık. Hep yorgun, hep bitkin. Çocuğumla böyle bir ilişki istemiyorum. Bu yüzden 25-26 gibi anne olmak istiyorum. Bu kadar evlilikte yaş takılma sebebim bu. Sizce hukuk için çok yaşım geçmiş mi? Önlisans mı seçmeliyim.

21 yaşındayım, hukuk okumak için yaşım çok mu geç?
Cevapla