29 yaşındayım, hukuk okumak istiyorum. Sizce geç mi kaldım?

Selam , şu an 29 yaşımdayım, herzaman avukat olmak istedim fakat kumarcı babam yüzümden hiçbir zaman gercekleştiremedim bu hayalimi, hazırlanıp sınava girmek istiyorum ama içimden bir ses cok geç kaldığımı söylüyor. Babam hiçbir zaman tam anlamıyla okumamı desteklemedi bana harçlık bile vermiyordu, ağzım açlıktan kokuyordu, annem bana bir ayakkabı aldığında yırtılmasın diye sınıfımızda ki çocuklar futbol oynadığında kenarda oturup izliyordum , okul formam hep yamalıydı her zaman hor görüldüm. Liseyi bitirir bitirmez sanayide çalıştım, okuldan sonra hep çalışırdım. Babama kalsa liseyi bile okutmazdi. Ne zaman sınav yapilsa 85den aşağı almazdım, deneme sınavları olurdu hep birinci olurdum, elimde çalışacak kaynak olmamasına rağmen, ders kitabindan çalışırdım hep , arkadaslarim cope atiyordu cozup attiklari test sayfalarıni, okul bittiginde çıkarıp siliyordum, ben kullanıyordum. şu an araba tamirhanem var, işim güzel gidiyor, babam inadima yakınıma tamirhane açmış insan evladını kıskanır mi? Varlık içinde yokluk çekiyorduk, vardı ama yoktu , babam para eline geçirir geçirmez kumar oynar kaybederdi. şu an iki kızım var , evliyim. Geç kalmış gibi hisediyorum. Arada sırada sınavlarda çıkabilecek örnek sorulara bakıyorum, kaç sene geçmiş ama hepsini yapabiliyorum, her şey aklımda, çalışacak ortamımda var. Ama böyle hissediyorum işte. Fakat sınava girersem , hedefledigim şeyden bile daha iyi sonuç elde edebilirim.

29 yaşındayım, hukuk okumak istiyorum. Sizce geç mi kaldım?
Cevapla