Klavyede yazı yazarken i̇ki şeye odaklanamıyorum, neden olur?

Ben yazılımcı sayılırım daha okusam da neyse. Bende şu var normalde hızlı yazarım ama bir şeye bakıp yazamıyorum. Aklımdan kurunca bir şey yazabiliyorum hızlıca ama diğer türlü olmuyor. Odaklanamıyorum ona ve sorun oluyor bu. Neden dedim de derseniz bazen bizim hocalar bir şeyler yazdırıyor ama ben yazamıyorum o zaman hızlıca. Sorun iki şeye odaklanamıyor olmam.

Klavyede yazı yazarken i̇ki şeye odaklanamıyorum, neden olur?
Cevapla