Okulda yaşadığınız en kötü veya en ilginç anınız nedir?

Bir gün okul nöbetçisiyim. Şansıma o gün kimyacı okula çocuğunu getirmiş. Onu görünce kaçacak delik aradım çünkü başıma gelecekleri biliyordum. Ve korktuğum başıma geldi. Hoca çocuğunu benim yanıma bırakıp öğretmenler odasına çıktı. Tüm gün çocuk bakmaya mahkumdum artık. Bizim okulun da yapısı düğün salonu gibi. Çocuk ortada koşuşturmaya başladı. Bende beşine takıldım. Okulda girmediği yer kalmamıştı çocuğun. Okuldaki en kötü günümdü. En sonunda hocaya yalvar yakar çocuktan kurtulmayı başarmıştım. İşin kötü yanı sınıftakilere de alay konusu olmuştum.
Okulda yaşadığınız en kötü veya en ilginç anınız nedir?
Cevapla