Öyle bir bakayım dedim de 300-500 civarı kalem kutular. 1000 TL üstü olanlar da var. Siz okul alışverişine başladınız mı? Nereden alıyorsunuz?

Öyle bir bakayım dedim de 300-500 civarı kalem kutular. 1000 TL üstü olanlar da var. Siz okul alışverişine başladınız mı? Nereden alıyorsunuz?

başlamadık ama tutup da 1000 tl kalem kutusuna milyarder olsam vermem
yani bunu sanki bütün kalem kutuları 1000 tl gibi düşünmek de yanlış
50 tl'ye de var. varsın süslü olmasın.
Birde 36 ay taksite bölmüşle ak. fsdklskd Bu yatırım fazla bu kadar da riske girmeyin 40 tl kalemlik yeter işletme falan tutturur Narcostaki herif gibi batarsınız yeminle.
Cevap
17Cevap
Ben alışveriş başlamadım. ama çok pahalı
Yok artık daha neler öyle bir kutudan yazı yazmasınıda beklerim
Oha şaka mı bu? Tam zamanında öğrenci olmuşum bu neeee
Ben çantaya bin TL vermem kalem kutusu ne dbjd
Ararsan 300₺ye de bir çift çorap var. Arz talep meselesi tamamen 😊
Abartmayın kırtasiyeye gidin en fazla 5 lira
Sanki sanarsın içine giren kalemler kendi kendine deftere yazacak.
Gayet uygun fiyat bu kalem kutusu markasi cok iyi (diger) markasi
1000 tl ney la kalemi ver diyince çıkarıp veriyormuymuş akıllımıymış :)
Artık her şey böyle normal değil ama yapacak bir şey de yok.
ucuz bence minlet zengin
İlk defa mı okul esağları alıyorsunuz?
Eskilerini kullanın!
Kalem kutusuna 1000 tl verilmez. Ama Rotring kaleme verilir ki verdim
bizim hocamız zorla aldirmisti ama ne artışı var Bi anlamadim
@hayalsizhayalperest_ yani birazcık koleksiyon amaçlı ama yazmak konusunda çok rahat
Ayy ne güzelmiş pembiş pembiş 💗
hediye edersin artık :D
yok daha başlamadım allahtan ilkokul değiller
Gereksiz harcama
Kırtasiyeden al
Okul alış-verişi yapmıyorum. Üni tayfadanız.
hayır okul hayatı biteli çok oldu
Saçma. Kırtasiyeden al daha iyii
iyi ki ucuz oldugu zaman okumusuz
Neeeeeeyyy 🤔🤔🤔 Ne bini yaaa
o işler bitti
Artık ihtiyacım yok
Çok pahalı oldu her şey ya
Şaka gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?