Sınıf öğretmeniyim, KPSS olmadı. Özel okul mu, ücretli öğretmenlik mi?

Merhaba, 24 yaşındayım Sınıf Öğretmeniyim bir yıl oldu mezun olalı bir yerde çalışmadım kpss çalışmak için. Ama sınav a çok çalışmama rağmen iyi geçmedi netlerimle atanmak çok zor görünüyor. Tekrar hazırlanmak istemiyorum daha doğrusu yakın bir zamanda kitap yüzü bile görmek istemiyorum. Bu yüzden özel okulları araştırıyorum. Ücretli yapmak istemiyorum. Evden de uzaklaşmak istiyorum bir yıldır evdeyım ve sınav için evde tıkılı kaldım. Maddi durumumuz orta bu yüzden de bu sene kesinlikle çalışmalıyım. Açıkçası evde rahat ve mutlu olsaydım ücretli öğretmenlik daha mantıklı olurdu her ne kadar ücretli öğretmenliğin yanlış bir uygulama olduğunu bilsem de. Ama evde dayanamıyorum artık ne kendi özelim var ne rahat var. Gitmek istiyorum , şu an Ankara da yaşıyorum evden gitmek istiyorum ama cesaretim yok başka bir şehirde kirada yapabilir miyim? Özel sektör hakkında çok olumsuz yorumlar var. Ne yapmalıyım bilmiyorum, nerede çalışabilirim hangi şehir daha iyi olur benim için? Neler önerirsiniz?

Sınıf öğretmeniyim, KPSS olmadı. Özel okul mu, ücretli öğretmenlik mi?
Cevapla