Sürekli stres içindeyim, memurluktan istifa edip kendi işini kuran var mı?

Herkese merhaba arkadaşlar 2 ay oldu destek personel olarak atandım memur statusunde fakat destek personelız diye allah ne veriyorlarsa yüklüyorlar sürekli stres içindeyim hep bir huzursuzluk çıkıyor fakat maasım çok iyi ama cidden bazen gözüm maaşı bıle görmüyor memur olupta sonradan istifa eden ya da kendi işini kuran var mı ya da belli bir süre maaş biriktirip herhangi bir yatırım tavsıyesı olan var mı?

Sürekli stres içindeyim, memurluktan istifa edip kendi işini kuran var mı?
Cevapla