KPSS'de lisansa mı yoksa ortaöğretime mi hazırlansam daha avantajlı olur?

lisans 66-67-70 ile birer kişi de olsa almış. ama lise kpss 85 ile baslamıs alımları. üniversite üçüncü sınıfım lise kpss gelirse hemen baslayabilirim okulu aynı anda okurken ama lisansta beklemem lazım devlet öyle bi hak veriyo mezun olunca çalısabilcem. daha düsük puanla aldıgı için lisans kpss daha yakınım. sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
düz memuriyet
KPSS'de lisansa mı yoksa ortaöğretime mi hazırlansam daha avantajlı olur?
Cevapla