2017'de edebiyat bölümü bitirdim. Formasyonum var. O zamandan beri atanamadım. 94 doğumluyum. Sizce kpss'ye hazırlanmaya devam etmek mi daha iyi yoksa tekrardan üniversite sınavına girip sözelden özel eğitim öğretmenliği okuyup 4 yıl sonra oradan atanmak mı daha iyi? Özel eğitim öğretmenliğinde şu an alım çok ve düşük puanla atanıyorlar. Benim mahallemdeki devlet üniversitesinin puanı 410 puan. Ben de sözelden o puanı alırım. Babama sordum saçmalama kpssye hazırlan dedi. Edebiyatta alım az mezun fazlası var. Ne düşünüyorsunuz siz olsanız ne yaparsınız? Bu arada 4 yıl sonra özel eğitim öğretmenliği yine aynı düzeyde olur mu onu da bilmiyorum.
Kpss'ye hazırlanmaya devam et.
Üniversite sınavına gir. Özel Eğitim Öğretmenlğine başla. 4 yıl oku.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İkisi de mantıksın ilgin olan sermayesiz ya da az sermayeli alanlarda kendi işini kurmak mantıklı olan
Kpss hazırlan ben öyle yapacağım aynı zamanda bu sene 2 yıllık ön lisans programım bitiyor ikinci üniversite diye bir şey var sınava girmeden açık öğretimden okuyorsun kpss olmazsa diye onu da okuyacağım bakacağım ne yapabildiğime