Lisans mezunu olmak neden dezavantaj gibi, ön lisans KPSS ile atanmak daha mı kolay?

Önlisanslara birçok bölümde atama şansı sunuluyor, lisansa gelince yok, ya kendi bölümünden atanacaksın ya düz memur olacaksın ki onun için de şartlar vesaire, yüksek puan. Ön lisansta 75 alıp atanıyorlar, ben 80 alıyorum atanamıyorum, nasıl, hiç bu

Güncellemeler
2 ay
Ay tüküreyim yapay zekanı kapatmayı unutmuşum yine hatta sıçayım yazayım da sorum kaldırılsın kaldırın lan sorumu
Lisans mezunu olmak neden dezavantaj gibi, ön lisans KPSS ile atanmak daha mı kolay?
Cevapla