Beslenme ve diyetetik okuyorum, tekrar sınava hazırlanmak mantıklı mı?

24 yaşındayım beslenme ve diyetetik 2. sınıfa geçtim (mezuna kalmıştım) okulumdan ve bölümden çok memnun değilim. meslekte gelecekte göremiyorum. Üniversite kaydımı dondurup tekrar sınava hazırlanıp diş hekimliği okumayı düşünüyorum. kafam çok karışık ne yapmam gerektiğini bilmiyorum sizce mantıklı mı?
Beslenme ve diyetetik okuyorum, tekrar sınava hazırlanmak mantıklı mı?
Cevapla