Tekrar üni sınavına girmeli miyim yoksa sağlığıma mı odaklanmalıyım?

Ben 21 yaşındayım, 2 yıllık fizyoterapi kazanmıştım 20 yaşında bitirdim, geçen sene covid var ve ben de kronik bronşitim diye bu mesleği yapmak istemedim, açıkçası benim sanata ilgim ve yeteneğim daha çok, bu sene yaparım bir şeyler dedim ama geçen Nisan ayında bir sürü şey yaşadım, hipotroidi hastası olduğumu öğrendim, romatizma şüphesi var, kronik bronşitim daha da ilerledi çünkü aşım yokken covid oldum ve covid ciğerlerimi tahrip etmiş, elimde ve dizimde kist varmış, sinüzitim ve kronik faranjitim varmış, 12 yaşında da kolum çıkmıştı, skolyozum var, Kanımda sürekli enfeksiyon var, o yüzden her gün ağrılarım çok oluyor, dizim, bacağım ve kolum şişiyor ve çok ağrıyor, sızlıyor, ve enfeksiyonum beni çok halsiz ve yorgun bırakıyor, her gün ateşim çıkıyor, günde 2 tane ağrı kesici içmeden hayatımı devam ettiremem bu ağrılarla, kronik bronşit ataklarımda kan tükürüyorum, sırt ve göğüs ağrım zaten Allahın emri. Bir sürü mental olarak yıprandım şey de yaşadım daha doğrusu yaşattılar. Sizce ne yapmam gerek hayatım için bir şeyler yapmak istiyorum özellikle sanatla ilgili ama bu ağrı ve çöküşlerle yarım yamalak yapmak istemiyorum, Sizce ilk önce sağlık en önemlisi, istediğim zaman ders çalışılır tekrar üniyi girilir, sağlığımı düzeltmeye mi odaklanayım? Yoksa Yavaş yavaştan olsa kendimi zorlaması mıyım?

Tekrar üni sınavına girmeli miyim yoksa sağlığıma mı odaklanmalıyım?
Cevapla