Üniversite sınavına tekrar hazırlanmalı mıyım yoksa düzenime devam mı etmeliyim?

Biraz kişisel bir soru olacak ama belki cevaplarsın diye ümit ediyorum benim okuduğum yerde bir sevgilim var ve orada sosyoloji okuyorum fakat ben orada sosyoloji okursam iş bulamayacağımı düşünüyorum ve sosyoloji okumak beni aptal gibi hissettiriyor. Sevgilime bağlıyım onu bırakmakta istemiyorum. Sivas şartlarında boğulmakta istemiyorum. Bu sene tekrar yks ye hazırlanmak istiyorum ama sevgilim beni çok suçlu hissettiriyor annesi öldü ve beni yanında istiyor onu anlıyorum ama ben ne o bölümü ne o şehri istiyorum. Bir yandan da sınava hazırlansam daha iyi bir yer kazanabilecek miyim ondan emin olamıyorum. Bu ikisinin belirsizliğide stresten beni mahvetti. Adeta majör depresyonum geri dönüyor gibi mutsuz uyanıyorum tüm gün sinirliyim bunları düşünüp ağlıyorum uzun süre. Bana verebileceğin bir tavsiye var mı? Ya da kırıcı ama net konuşsan sa benim için iyi olur. Çünkü bu konuda fikir alabileceğim kimse yok çevremde. Ayrıca sınava tekrar hazırlandığımda hayatımla ne yapacağım hakkında bir fikrim yok?
Üniversite sınavına tekrar hazırlanmalı mıyım yoksa düzenime devam mı etmeliyim?
Cevapla