Bir erkeğin tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik okuması saçma mıdır?

7 tane tercih yaptım ve tercihlerimin tamamına Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik yazdım, ama bazı kişiler erkeklerden tıbbi sekreter olmayacağını, bir erkeğin eğer imkanı varsa o bölümü okumaması gerektiğini söylüyor. Ama ben gelecekte masa başı, emiraltında memur olarak çalışabileceğim bir işimin olmasını istiyorum. Bu yüzden de bu bölümü okumayı çok istiyorum.
Bir erkeğin tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik okuması saçma mıdır?
Cevapla