İki yıllık bir bölüme gidip ordan dgs ile dört yıllığa geçmek mantıklı mı sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ikinci yılda dgsye girince hemşirelik kazandım diyelim 3. Sınıftan mı başlicam direk
İki yıllık bir bölüme gidip ordan dgs ile dört yıllığa geçmek mantıklı mı sizce?
Cevapla