2 yıllıktan 4 yıllığa yatay geçiş yapılır mı?

Merhaba arakdaşlar ben 2 yıllık bir bölüme yerleştim fakat sonradan fark ettim ki o dönemde EA'dan bir bölüm tutuyor. Yatay geçiş ile bundan faydalanabilir miyim?

2 yıllıktan 4 yıllığa yatay geçiş yapılır mı?
Cevapla