İki yıllıktan DGS ile dört yıllığa geçmek mantıklı mı?

Veterinerlik okumayı düşünüyorum fakat bu düşünceye sonradan sahip olduğum için önümde 5(beş) ay gibi bir süre bulunmakta. Bu süreçte TYT ve AYT’yi tek başıma halledebileceğimi kesinlikle düşünmüyorum. Çünkü sadece öğlen 1’den akşam 6-7’ye kadar çalışabileceğim. Buna da hafta sonu dahil değil, sadece hafta içi çalışabileceğim. E durum böyle olunca AYT bitmez gibi geliyor. TYT ve AYT bir girsem AYT yapamasam sıkıntı olabilecek gibi duruyor. Bu yüzden sadece TYT’den Veterinerlik bölümünün iki yılını yazsam ve okusam, sonra duruma göre DGS ile dört yıllığa geçsem mantıklı olur mu?

Mantıklı olur.
Mantıklı olmaz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İki yıllıktan DGS ile dört yıllığa geçmek mantıklı mı?
Cevapla