Para anlamında iyi ama mutsuz olduğunuz bir iş mi yoksa parası standart ama mutlu olduğunuz bir işte çalışmak mı?

Lütfen akıl verin bana.. Getir’de çalışıyordum çok güzel ortamım vardı ve işin en iyi tarafı içeri hiç müşteri girmemesi. Sadece terminale sipariş düştüğü esnada kalkıp siparişi topluyorsunuz. Skt çıkan ürünleri istediğiniz gibi yiyebiliyor eve götürebiliyorsunuz. Patronlar çok rahatlar sizinle arkadaş gibiler zorlamıyorlar asla. Bayağı rahattım orada fakat asgari ücret. Şu an yeni işe girdiğim yerde asgari ücret ama yemek, yol ve primi yüksek. Avm de bir mağazaya girdim ve mağaza çok yoğun aşırı yoruluyorum. Sürekli ayakta olmak zorunlu telefon kullanımı kesinlikle yasak müşteri odaklı ve hiç işi sevemedim hiç mutlu değilim. Şu an Getir’de maaşları 12 yaptı yemek 2000 küsür ama yol vermiyor. Evime de daha yakın… Bir karar vermem gerekiyor mutlu olduğum yerde sevdiğim işi mi yapmalıyım yoksa sadece para odaklı mı ilerlemeliyim. Bu stresten dolayı şiddetli egzamalar geçiriyorum sağlığımdan oldum artık. Bu belirsizlik mahvetti beni… Yorumlarınızı bekliyorum çok teşekkür ederim
Para anlamında iyi ama mutsuz olduğunuz bir iş mi yoksa parası standart ama mutlu olduğunuz bir işte çalışmak mı?
Cevapla