Okul öncesi öğretmenliği okuyorum ve aldığım tepkiler hiç hoş değil?

Herkes bakıcı gözüyle bakıyor ve çoğu kişi anaokuluna ne gerek var diyor. Okul öncesi dönem çocuğun hayatının büyük bir kısmının şekillendiği bir dönem. Neden ondan bundan duyma şeylerle insanlar başıma profesör kesiliyor?

Okul öncesi öğretmenliği okuyorum ve aldığım tepkiler hiç hoş değil?
Cevapla