Özel bi okul öncesi kurumda öğretmenlik yapıyorum, bazen çocuklara kızıyorum?
bazen verimli ders işleyemiyorum, kazandığım para helal midir?
bazen verimli ders işleyemiyorum, kazandığım para helal midir?
Öğrencileri döverek evine rahat rahat gidenler kendi kazandığına helal dedi senin ki mi olmayacak? Senin kendi sorunlarını çıkaracak yer bulamayıp öğrencilere patlama durumun hoş değil. Bence sorunları evden çıkınca orada bırakmanız gerekir. Profesyonel olmak böyle bir şey
Şahsi sorunları hiç karıştırmadım ssadece ciddi manada sabrımı taşıracak derecede şımarıyorlar sınıf hâkimiyetini sağlayamıyorum
Kadın olduğunuz için güçlü görmediklerinden dolayı olabilir. Şöyle bir önerim olacak size onları sizi dinlemediklerin de sözlüye kaldırıp ya da yazılı yapın notlarını eksiltecek olayları gördüklerin de sinerler
Okul öncesi notla işi olmayan bi dönem😬
O zaman size salın not yoksa hakimiyete de gerek yok. Bundan dolayı kendinizi üzmeyin. Sizde öğrenci oldunuz not olunmadığı zaman herkes gevşer :)
Ya okul öncesinde not yok zaten ama bu çocukların öğrenmesi gereken şeyler var
Öğrenmek istemeyen birine bir şey öğretmek cahile laf anlatmakla aynı şey. Kendinizi yıpratınca öğrenecek mi o çocuklara pubg LoL oyunu sorun hemen sizle konuşup sizi severler. Gerçek hayatı anlatın dinlemezler
Aynen
Sizde farkındasınız işte uzulmeye gerek var mı? Yok
Cevap
1Cevap
Kizmazsan maalesef durmuyorlar. sureklide bagirma tabiki
Çocuklarla uğraşmak zor. Şahsi sorunlarinizdan dolayi mi kiziyorsuniz, yoksa gerçekten bunaltiyorlar mi o onemli bence
O çocukların her şeyi olmalısın.
helal nadir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?