Çocuklarla iletişimim kötü, yine de öğretmen olmalı mıyım?

Bende bu yok, öğretmenlik içgüdüsü yok. Yakında mezun olacağım ve yurt dışında yaşadığım için muhtemelen hemen atanacağım. Çocuklar beni nedense sevmiyor, onlara sevgi veremiyorum çünkü içimden gelmiyor yapmacık olunca da bunu hissediyorlar. Başka bir işe mi yönelsem, zamanla oturur mu?

Çocuklarla iletişimim kötü, yine de öğretmen olmalı mıyım?
Cevapla