Anaokulu öğretmeni olarak velilerle samimi olmak zorunda mıyım, mesafeli olsam sorun olur mu?

Bu yıl anaokulu öğretmenliğine başladım. Çocukları seviyorum mesleği de bu yüzden seçtim. Ama yetişkinlerle aram yok. Samimi olmayı iletişimi sevmiyorum. Çocuklar mutlu , okuldan eve gitmek istemiyor bazıları. Bu bana yetiyor.

Bugün bir veli hiç konuşmadığımı minimum iletişim kurduğumu söyledi. Çocuklarla ilgili her konuda bana ulaşabilirsiniz dedim ama sanırım istedikleri samimiyet ve ilgi.

Ben de bunu hiç sevmiyorum. Doğru düzgün arkadaşım bile yok. İnsanın büyüğünü sevmiyorum

Anaokulu öğretmeni olarak velilerle samimi olmak zorunda mıyım, mesafeli olsam sorun olur mu?
Cevapla