Bir anaokulunda staj yapıyorum. Görevli kişiler çocuklara kötü muamele yapıyor, şiddet falan değil, bağırma gibi?

Öğretmenler değil, orada kapıda bekleyen kadın, kat görevlileri falan çocuklara bağırıyorlar. Cimere şikayette bulunsam bir sonuç çıkar mı?

Bir anaokulunda staj yapıyorum. Görevli kişiler çocuklara kötü muamele yapıyor, şiddet falan değil, bağırma gibi?
Cevapla