Disiplin yok çok şımarık ve küstahlar. Enerjim tükendi bu meslekte.
Yeni bir üni mi okusam. Severek yapacağım bir iş istiyorum.
Yeni bir üni mi okusam. Severek yapacağım bir iş istiyorum.
Hahahah 😂😂😂 hocam hemen pes etme! Otoriteyi eline alman için bir çok yol var! Youtube da sınıf yönetimi dersleri izle. Daha sonra yeni başlayan öğretmenler için videolar var onları izleyin. Sonra bi kendinizi öz değerlendirmeye alın. Emin olun okulda öğrettikleri ile stajdaki karşına çıkan şahıslar bir birini tutmuyor 😂 okulda prova yaparken herkes sessiz sessiz dinlerdi ama staj tam bir felaketti benim için 🙄 sonra kendimi videolarla düzelttim 😅 çok iyi öneriler var boş olduğumda isterseniz atarim o videolar...
Merhaba, evet size hak veriyorum ve ben de mesela ilkokul veya ortaokul kademesine öğretmenlik yapabileceğimi sanmıyorum. Öğretmen sayılırım ama eğer bu işi yapacaksam üniversite ortamında yaparım diyorum her zaman. Bence yapmanız gereken şey ya benim gibi akademisyenlik şansını zorlayın ya da yeniden bir üniversite okuyun. En mantıklı çözüm bu. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Çok teşekkür ederim 😊 aynı fikirdeyim
Rica ederim. Hemfikir olmamıza sevindim :)
Kaç okulda çalıştım ki şimdiye kadar? Haklısın, söylediğin durum mevcut ama bunun sebebi çocuklar değil, daha çok idare… Yani durumun böyle olmadığı kurumlar da var, onları denemeden bence hemen havlu atma.
Cevap
7Cevap
Öğretmenlik
20.30 yıl önce güzeldi
Mum gibiydi çocuklar
O kadar doğru ki
Şimdi hepsi psikopat
çağ kaynaklı psikolojik sorunlar yaygın
Herkesin Övdüğü Z kuşağı işte.. gerçekten çok saygısızlar
Gerçekten yeni nesil çirkin. Okul dışında öğretmenlik yapabilirsin.
Aynen çok terbiyesizlikler. Bizden sonra düzen bozuldu.
Ben de öğretmenlik okuyorum seviyorum daha başlayacam mesleğe umarım
4 yıl daha okuyacak vaktin var mı hocam
Imkanin varsa oku tabii.
Sevmediğin işi yapmaktansa oku
Ne öğretmenligi okudun?
Acele etme
Dayak at
Atandin mi
Okuyabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?