Öğretmenliği sevmedim, şimdiki öğrenciler saygısız, yeni bir üni mi okumalıyım?

Disiplin yok çok şımarık ve küstahlar. Enerjim tükendi bu meslekte.

Yeni bir üni mi okusam. Severek yapacağım bir iş istiyorum.
Öğretmenliği sevmedim, şimdiki öğrenciler saygısız, yeni bir üni mi okumalıyım?
Cevapla