Diplomamı alevlerin içine bıraktım. Türkiye'de üniversite okumanın amacı ne?

Diplomamı benzin döküp yaktım küllerini de denize döktüm. Boğaziçi üniversitesi İngilizce öğretmenliği mezunu olarak senelerdir ne atanabildim ne de iş bulabildim. Gençliğim bitti ama işsizliğim bitmedi. Hayatımı boşa harcadım. Bundan sonra temizlik işçisi olarak çalışacağım en azından elime para geçecek. Türkiye’de günümüzde okuyup da kendi alanında iş bulabilen var mı?

Diplomamı alevlerin içine bıraktım. Türkiye'de üniversite okumanın amacı ne?
Cevapla