Türkiyede üniversite okumak sadece zaman kaybı mı?

Türkiyede iş bakıyorum örnek vermek gerekirse;

Devlet kurumları işçi alıyor ben gıda okudum gıda mezunu alıyorlar.

.
.

Alınan kişi lise mezunu ise 10800tl maas alıyor. Eğer önlisans mezunu ise 11100tl lisans mezunu ise 11200tl kazanacakmış.

Şimdi lise mezunu ile lisans mezunu arası 400tl oynuyor. Şimdi biz 4 yılımızı 400tl için mi satacağız? 🤨🤔

Me:Bu resmen enayilik!

Türkiyede üniversite okumak sadece zaman kaybı mı?
Cevapla