Üniversite okuyup okumamak arasında kaldım, Türkiye'de üniversite okumanın faydası olur mu?

Selam dostlar üniversite okuyup okumamak arasında kaldım bu yaştan sonra üniversite okunur mu okursak iş bulabilme imkanımız var mıdır Türkiye de üniversite okumak üniversite diploması olması şart mıdır okursak bir faydası olur mu ne yapmalıyım onerilerinize açığım Teşekkürler

Güncellemeler
+1 yıl
şu an Üniversitelerin boş olduğunu anladım haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Üniversite okursam yaş sorunu sıkıntı olur mu?
Üniversite okuyup okumamak arasında kaldım, Türkiye'de üniversite okumanın faydası olur mu?
Cevapla