Sizce Türkiye şartlarında üniversite okumak mantıklı mı?

Mezun yılım 19 yaşındayım. Sınava şu an hazırlanıyorm netlerim iyi. Fakat bu yıl kazansam bile 25 yaşımda diploma alabiliyorum. Hedefim diş hekimliği Veya eczacılık. Boşta kalma gibi bir durum yok diye biliyorm. Değermi sizce bunca yıla. Biryandan kuaföre girip çalışasım var orada. Bilemiyorum ya
Sizce Türkiye şartlarında üniversite okumak mantıklı mı?
Sizce Türkiye şartlarında üniversite okumak mantıklı mı?
Cevapla