Mezun yılım 19 yaşındayım. Sınava şu an hazırlanıyorm netlerim iyi. Fakat bu yıl kazansam bile 25 yaşımda diploma alabiliyorum. Hedefim diş hekimliği Veya eczacılık. Boşta kalma gibi bir durum yok diye biliyorm. Değermi sizce bunca yıla. Biryandan kuaföre girip çalışasım var orada. Bilemiyorum ya
Sizce Türkiye şartlarında üniversite okumak mantıklı mı?
Öyle bahsettiğin kadar kolay değil kazanmak. Yani ikisi arasında o piti piti yapar gibi seçmeye kalkacaksan git kuaför çırağı ol çünkü tekrar tekrar mezuna kalma olasılığın yüksek. İşi ciddiye almamışsın çok anladığım kadarıyla.
Mezuna kaldığım yıl yaptığım sıralama iyiydi. Yaptığım netler çok yüksek. Hala önümde de 7 ay var daha da yükseltebilirim. Çalışıp yapınca çok da güzel o piti piti yapılıyor merak etme sen
gayet mantıklı üniversite insana en başta vizyon ve öğrenme becerisi katar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Mantıklı tabii. Okuyup iş bulamayan laf eder anca. O kadar milyon insan enayi değil şu an üniversiteler. Kendini geliştirmeyen boş boş gidip gelen işsiz kalınca laf etmesin üniversitelere
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Şuanlık sadece sınava odaklanın eğer kazanamazsanız çalışırsınız
Bilmiyorm ki ya. Benim elim çok yatkın güzellik salonunda çalıştım 2 yıl. Çok iyi kazanıyorlar cidden. Ama üniversite okumak da çok zor şu zamanda. Diş hekimi daha iyi tabi.