Okuduğum bölümden memnun değilim, bırakma konusunda kararsızım. Ne yapabilirim?

Yıllardır ne istediğimi bilmiyorum aklım sürekli başka mesleklere kayıp gidiyor. Tıp okuyorum ama ünüversitem Türkiye'nin bir ucunda bölümüm iyi olabilir ama üniversitem bana göre kötü. Potansiyelimin farkındayım sıkı çalışırsam herşeyi başarabilicek bir kapasiteye sahibim. Zamanında vaktimin değerini bilemedim. şu an ikinci sınıfa geçiş yapmış bulunmaktayım. Zaten Türkiye'nin eğitim sistemi ve ekonomisi çok kötü. Bu saatten sonra bırakmamın bir mantığı yok ama gerçekten çok mutsuzum bu bölümde, zaten online eğitime geçtik bir sürü eksiğim var , çok az şey biliyorum:// ben vasıfsız bir doktor olmak istemiyorum. Hacettepe ODTÜ Marmara Boğaziçi gibi unüversitelerde okumak isterdim. Sürekli sınavlara girip ders çalışmak istemiyorum ama gerçekten başarıya doyumsuzluk benim için bir hastalık gibi oldu. Kısacası gerçekten mutsuzummmmmmm

Okuduğum bölümden memnun değilim, bırakma konusunda kararsızım. Ne yapabilirim?
Cevapla