İşyerinde molaya çıktığın saatlerin dakikaların takip edilmesi mobbing midir?

Arkadaşlar çağrı merkezinde çalışıyorum. Çağrı merkezi haricinde pek iş deneyimim olmadı. Burada bizim giriş çıkış saatlerimiz, kaç dk aktif olarak çalışmışız, kaç dk çağrı beklemişiz, saat kaçta kaç dk molaya çıkmışız, kaç kere sistemden log out olmuşuz vb. aklınıza gelecek tüm ince detaylar takip ediliyor ve bunlar üzerinden bizim ortalama performans notumuz belirleniyor. Kariyerimiz performans notlarimiza göre şekilleniyor. Sizce bu kadar sıkı takip mobbing midir? Diğer departmanlarda böyle bir sıkı takip yok.. Veya sizin çalıştığınız yerlerde nasıl? Örnek verir misiniz?

İşyerinde molaya çıktığın saatlerin dakikaların takip edilmesi mobbing midir?
Cevapla