Günlük 300 TL'ye çalışıyorum, ortam temiz değil. Sizce işten ayrılmalı mıyım?

Toptan simit-poğaça satan bir simitci de günlük 300 tl ye çalışıyorum. Bugün 5. Gün.

Dükkanın içi çok pis. Sadece yerleri değil duvarları, dolap içlerini vs siliyorum ve aynı zamanda masalar ve tezgahtan da sorumluyum.

Abi bazen tezgaha yardım ediyor boş vakitlerinde.

Ben üniversite mezunuyum ve kendi alanımda iş bulamadım. Burası eve yakın yürüme mesafesinde ve 1 yıldır boşum. Aldığım günlük yevmiye az mı? Ayrılmalı mıyım?

Günlük 300 TL'ye çalışıyorum, ortam temiz değil. Sizce işten ayrılmalı mıyım?
Cevapla