Mesaiye kalarak günde 300 TL kazanıyorum. Yorgunluğuma değer mi?

Arkadaşlar okulum 2 gün mesaiye kalarak günde 300 lira kazanmak bir üni öğrencisi için değer mi? Kasayi bıraktım sadece bulaşık akıtıp makineye dizip yikananlari yerleştir yapıyorum. Mesaiye kalınca yorgunluğum ektedir okuyanlara teşekkürler
Mesaiye kalarak günde 300 TL kazanıyorum. Yorgunluğuma değer mi?
Mesaiye kalarak günde 300 TL kazanıyorum. Yorgunluğuma değer mi?
Cevapla