Arkadaşlar okulum 2 gün mesaiye kalarak günde 300 lira kazanmak bir üni öğrencisi için değer mi? Kasayi bıraktım sadece bulaşık akıtıp makineye dizip yikananlari yerleştir yapıyorum. Mesaiye kalınca yorgunluğum ektedir okuyanlara teşekkürler
Mesaiye kalarak günde 300 TL kazanıyorum. Yorgunluğuma değer mi?
HAKLIYDINIZ. vücut ve psikolojik olarak iyi değilim. Bunu herkes söylüyor kendi ailem de dahil. Mesaiye kalmicam. 7-16 vardiyasıni kabul etmezlerse güle güle bana
Mesaiye kalacağım saatleri kendine ayır bence bir kitap bu kahve belkide kazanacagin paradan daha çok şey katacaktır sana bazen yüzünde bir gülümseme bazen bir hizin olacaktır kitap okurken fakat kesinlikle yorgunluk değil mesaiye kalmak yerine paranı daha iyi bir şekilde kullanmalısın harcamalarına dikkat ederek
🤗 o zaman iyi okumalar mesai saatleri dışında ayrıca nerede çalışıyorsun bu kadar mesaiye kalacak oda ayrı bir konu kendi isteğinle kaliyorsan bence kalma karar senin neticede biz sadece buradan tavsiyeler bulunmakta yükümlüyuz
Yaptığınız iş nedir bilmiyorum fakat sanırım yorucu bir işiniz olmalı fotoğraftan gıda üzerine olabileceğini tahmin ediyorum sadece bence ailenizin verdiği karar ve size dayatması doğru en azından ailenizi dinlemenizi öneririm aileniz yüzünüze hasret kalmış ki iş yerinize kadar gelmiş birde bu açıdan bakın
Valla değmez. Ben pazar günleri mesai kalıyordum 10 saat iş 700 TL'ye sonra anladım ki değmiyor değmez bir daha hiç mesai kalmadım. Hiç bir şey canından değerli değil..
Çalışmak zorunda değilim Babam dediki önceliğin okul olmalı yediğin önünde yemediğin arkanda kpss ye tekrar hazirlanirsan kitaplarını alirim. 15 saat çalıştığım günler oyle. is olmaz falan dedi. 07-16 saati vardiyasında 5 gün çalışmak sizce sacmami çünkü okulum 2 gün ve 5 günüm tamamen boş.
Sonuçta ailen senin her zaman yanında olmayacak hayatını bundan sonra kendin şekillendireceksin bunun içinde birikim şart... kendi ayaklarının üzerinde durmayı öğrenmelisin...
Aferin kız sen çok güçlü bir karakter olacaksın. Paraya ihtiyacı olunca babasını darlayan, erkeklerin altına yatıp para isteyen, para için bir erkekle flört eden ve geçimini sağlayan o kadar çok kız var ki.
Parasal konuları geçtim hayata dair çok şey öğreniyorum yani büyük bir tecrübe bence sans mi diyeyim bilmiyorum yaşım profildeki değil 25 son sınıf uni öğrencisi kpss olmazsa özel sektöre de alisabildim diyebilmek istiyorum
Bi kısmini farketmissin zaman gectikce daha cok sey ögrendiğini farkediceksin hepsi cok büyük bi tecrübe olucak hem is hayatinda hemde normal hayatta basarilar diliyorum kolay gelsin
Okumaya devam et ama iş bulabileceğin kendini geliştireceğin bir meslek çerçevesinde hem bulaşıkçı olunmaz fıtık olursun hemde bir çok yerinden ayrıca 300 lirayı ben 7 saatte kazanıyorum 9 saat çalışıyorum normalde ekstralarına girmiyorum bile onun için hakkınıda yedirme.
Neden kpss konusuna bel bağladığını anlamadım özelde iş yok mu? Ayrıca gece yazmadın sabah sabah yazma isteği mi geldi yine anlamadım. Çalış tabii hayat senin ama kalitesiz insanların içinde kavrulursun.
Bazı şeyler değişmiyorsa, rol yap günümüzde kim yapmıyor ki, ülkede hayat ucuz insan hayatı dahada ucuzladı maalesef okuduğun mesleği bilmiyorum ama sanada akıl vermiş olmak istemem benden daha iyi bildiğini düşünüyorum.
Yemek seçen insana zaten sözüm yok, çok değil belki birkaç yıl sonra kıtlık dünyayı yakıp kavuracak sonra çinliler gibi sırtı göğe bakan her hayvanı yeme olayına girişmeyiz umarım